Olen jatkuvasti tekemistä vailla. Yleensä vietän päiväni koneella, mutta ei sekään oikeen jaksa pidemmän päälle innostaa...

Joku harrastus pitäisi varmaan hankkia, mutta mikä? Pyrin tänä vuonna musiikkiopistoon soittamaan viulua, mutten päässyt, vaikka olen sitä ennenkin samassa opistossa harrastanut viisi vuotta. Oon harkinnut erinäisiä liikuntaharrastuksia; jalkapalloa ja jopa judoa. Karatessa olen joskus käynytkin. Olin koko ryhmän huonoin vaikka en edes ollut uusin. No, urheilu ei ole mun lajini x>

Ehkäpä voisin ruveta neulomaan. Sitten tarvitsisi tosin hankkia puikot ja lankaa. Ne maksaa... Sitäpaitsi mulla oli käsityö todistuksessa seiska.

Kavereitakaan ei mulla hirveästi ole. En tutustu helposti uusiin ihmisiin, en vaan osaa puhua niiden kanssa. Mun veljeni sen sijaan tuntuu saavan tyyliin kerran viikossa uuden kaverin. Mä en ymmärrä, miten se on mahdollista. Se  jotenkin vetää ihmisiä puoleensa. Sen ei tarvitse mennä juttelemaan ihmisille, kun ihmiset tulee puhumaan sen kanssa!

Netissä olis tietenkin helpompi keskustella, mutta tarvitsisin jonkun kiinnostuksen kohteen, josta vois puhua ihmisten kanssa, siis harrastuksen. Ja mullahan ei niitä ole...

 

Kas, siinäpä pulma...